[python] PyFormat 0.1.0 released

Honza Král honza.kral na gmail.com
Středa Srpen 24 16:05:05 CEST 2016

> Když je to tak jednoduché, proč už to někdo neudělal?

treba proto, ze to lidem prislo zbytecne a nebo to resi pomoci
standardnich pythonu nastroju jako je funtools.partial napriklad.

Ja jsem treba na zadny use case pro neco takoveho nenarazil. Tim
samozrejme nerikam, ze neexistuje, jen ze davat do souvislosti
jednoduchost a existenci v tomhle smeru proste nedava smysl. Napsat
funkci na nasobeni jakehokoliv objektu cislem 42 je jeste jednodussi a
take to nikdo neudelal :-)

ale jak  jsem rikal - proti gustu...