[python] Vice balicku v jednom setup.py

Jakub Vysoky jakub na borka.cz
Úterý Srpen 30 16:10:09 CEST 2016

Petre, tak jak jsi to popsal v poslednim mailu uz mi to dava naprosty
smysl. Mozna kdybys to rovnou nazval tak, ze ze zdrojaku "neco" generujes
dva baliky necoserver a necoklient, tak bych se nad tim nepozastavil vubec.

Samozrejme se nabizi to, ze pokud je to jenom konfigurace, tak by to mohlo
byt jinde (treba nejaky ten json), ale to bych zobecnoval, az budes mit ty
potencialni klienty v jine jazyce.

Za me +1, obzvlast pokud ti ten setup.py funguje ;)