[python] Dvě věci: Pyvo → Brno, Trello → GitHub

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Neděle Březen 20 19:26:46 CET 2016

Ahoj, dvě věci:

*Pyvo → Brno*
Ve čtvrtek bude v Brně Pyvo, tak mrkněte na http://pyvo.cz/brno nebo
https://www.facebook.com/events/1020319328014738/ a přijďte! Budeme tam mít
"dramaturgii" jakou jsem naznačil v
https://www.facebook.com/groups/pyonieri/permalink/1095251417153701/ a
kterou všichni olajkovali, tak snad se nám to povede. Kdo nemáte Facebook,
tak:

*Plánuju že bychom v Brně udělali v březnu Pyvo o debugování. Hledám
přednášející na:*

* 1. přednáška: Úvod co a jak a proč + základní tipy a triky, přehled že
existuje pdb, logging, pprint, repr, profilery a na co to je dobrý (během
této budou ostřílení vlci pít pivo nebo doplňovat díry v základech)*

* 2. přednáška: něco víc do hloubky - pokročilé funkce pdb, debugování v
PyCharmu nebo jinde, prostě nějaká víc hardcore přednáška pro ostřílené
mořské vlky (během této budou začátečníci pít pivo nebo hustě zapisovat do
deníčků)*
* Pro mě budou obě, protože furt printuju jako malej, takže já vyjdu ze
srazu osvěžen vědomostmi ať už se řekne skoro cokoliv :D*

*Trello → GitHub*
Možná jste si všimli, že se s Pyvcem snažíme shromažďovat nápady o tom, co
by se dalo realizovat pro dobro a slávu Python komunity u nás. Je k tomu i
stránka na python.cz: http://python.cz/zapojse Já dost používám Trello, tak
jsem to automaticky hodil tam, ale nevím, jestli ten nástroj paradoxně
zbytečně nebrání lidem se vlastně zapojit :) Co byste řekli na to, že by se
to hodilo na GitHub? Lepší? Horší? Napište. Kompletní popis zde:

https://trello.com/c/taJCzgVK/59-p-esunout-tento-trello-board-na-github-do-issues-ted-kdy-u-se-da-na-githubu-hlasovat-p-es-reakce

Jinak pokud máte nějaký nápad, co by se dalo pro slávu Pythonu dělat třeba
ve vašem městě, na vaší škole, apod., dejte vědět. Klidně kašlete na Trella
a GitHuby a napište nám jen tak na mail, na info na pyvec.org. Třeba mi někdo
napsal, že by udělal hackaton pro fanoušky Geocachingu. Píšu mu - jasně,
tohle je super, můžeme přijet pomoct nebo pokud potřebuješ prostory,
peníze, můžeme je zkusit sehnat. Takže kdyby vás něco napadlo, i blbost,
pošlete nám to. Když to nezrealizujete vy, ale bude to dobrý, tak se toho
třeba chytí někdo jiný. Třeba za rok, ale to neva, ty nápady můžou zrát :)

Mějte se,
Honza