[python] dynamický vstup klávesnice do stránky s formulářem pod Windows

mtip mtip na atlas.cz
Čtvrtek Březen 31 17:04:38 CEST 2016

Zkusil bych něco jako:
<input onkeyup="if(this.value.length == 24) {this.form.submit()}"/>

Ale po pravdě mi to přijde divočina otevřít si prohlížeč a pak do něj posílat send keys.

Mirek