[python] Mám začít s Pythonem?

starenka . starenka0 na gmail.com
Úterý Duben 25 08:48:58 CEST 2017

Cau Dane,

zeptam se jeste jednou, jesli bys nechtel ten pocitat, kterej sem tady
nabizel. Mam ted totiz moznost ho dat taky nekomu, kdo ho zrovna potrebuje.
Pokud nejsi z Prahy a okoli a mas to bliz do Brna nebo Ostravy, tak by se
dalo zaridit, ze si to nejak s nekym predam a moh by sis to vyzvednout v
danym meste na Python srazech (https://pyvo.cz/).

mej se

s.

---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you
did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]