[python] par dotazu od zacatecnika v SQL

Dan Pressl nu.frix na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 28 18:17:41 CET 2017

Tak pod Honzův email se klidně podepíšu. Učit se čisté SQL je zbytečné do
doby, kdy se začne řešit výkon. A kód je s SQLAlchemy snadno udržitelný,
což dnes bývá daleko důležitější než čistý výkon.