[python] Mám začít s Pythonem?

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Pondělí Únor 20 17:27:57 CET 2017

Ahoj,
Predne pro to abys zacal programovat v pythonu to neni az tak rozhodujici
co mas za stroj. Programovani je prace kterou musis odsedet a v zasade je
jedno u ceho. Je dulezite pokud v zacatcich mas kamarada ktery uz
programuje (minimalne skola vy ti mela pomoct) aby jsi se vyhnul spatnym
navykum. Pokud nemas obrn se trpelivosti. Ale zvladnes to.

K samotnemu stroji. Neni moc vykony to je pravda ale python na nem
rozjedes. Pokud si poridis linux v nejake usporne verzi bude vpohode
fungovat.

Na okraj ti jeste doporucim porid si sd kartu do fotaku a zalohuj si na ni
naprogramovany kod. Sance ze ti odejde disk je nemala :)

Ps: pokud jsi z prahy mohl bych ti venovat desktop