[python] Return hodnoty pod ifem bez možnosti projetí cyklem

martin.stiborsky na gmail.com martin.stiborsky na gmail.com
Pátek Březen 31 13:25:37 CEST 2017

Zdravím, dost dobře nevím jak nazvat můj problém, takže se omlouvám ze
topic.
Mám takový problémek ...

a = 'value 1'
b = 'value 2'
for i in range(len(data)):
  if i%2 == 1:
    return a
  else:
    return b

tenhle skriptík podle toho kolikapoložkové je data, tolik vrací
střídající se hodnot a,b.
A já potřebuju tohle dostat, ale ten return nesmí probíhat pod v
cyklu. Tedy nějak využít stručný seznam, ale nepřišel jsem na to jak.
Pod cyklem to nemůže být proto, že hodnotu kterou mi vyplivne stručný
seznam pak předávám šabloně pro serializaci ho xhtml ...
Zhruba takhle ...

t.obsah = XML("".join(["<br />".join(nazev + " - " + text for
nazev,text in post_data)]))

Nazev a text chci obalit do spanu, class spanu se bude měnit mezi
dvěma hodnotama.

Prosím nebyl by nějaký nápad ?