[python] prechod na eclipse

Pavel Reznicek pavel.jindrich na tiscali.cz
Pátek Březen 31 13:25:41 CEST 2017

mtip napsal(a):
> Boa se pokud vim nevyviji, takze skoncilo na wx 2.4  (mozna se pletu,
> uz jsem ho delsi dobu nehledal) a navic autocomletion je podle me
> velmi slaby.

Ahoj,

trošíčku se pletete, protože se vyvíjí. Má ho teď na starosti
Jihoafričan Riaan Booysen a pár dalších lidí:

http://sourceforge.net/projects/boa-constructor/

Uživatelsko-vývojářská diskuse je na news.gmane.org:
http://news.gmane.org/gmane.comp.ide.boa-constructor.user/cutoff=2643
Já tam přistupuji přes NNTP, takže to můžete taky využít. NNTP server je
news.gmane.com a skupina je gmane.comp.ide.boa-constructor.user.

Trochu mě zlobí, že už nějakou dobu se jim nechce uvolnit officiální
vydáání a všecko je pouze v CVS. Ovšem je tam návod, jak si stáhnout
aktuální versi z CVS. V případě zájmu to jistě najdete ;-)

Já boa-constructor používám a zvykl jsem si na něj. Autocompletion
neboli automatické dokončování slov nebo také automatické dokončování
kódu má sice jisté mezery, ale ty se dají obejít. Nyní už docela slušně
zaznamenává i lokální proměnné. Když si v záložce s pythonovým
příkazovým řádkem (shellem) ručně importujete nějaký modul, tak vám pro
něj začne fungovat doplňování.

Řekl bych, že debugger má boa udělaný dost dobře. Nemůžu si stěžovat.
Akorát na Linuxu mám v poslední versi nějakou potíž s chybou protokolu
při kommunikaci s laděným processem, takže ladit nejde. Ve woknech to jde.

Měl jsem problémy s otvíráním souborů, které měly někde v cestě
diakritiku - opravil jsem si to a jedna z těch oprav se už dostala do
CVS. Na tu druhou zatím nereagovali. No hraju si s tím.

Ale abych řekl pravdu, navrhování formulářů v boa-constructoru
nepoužívám. S tím jsem měl víc nervů než úspěchů - to nemají dotažené,
tak si píšu formuláře z wxPythonu přímo jako kód.

Tak to je takový příspěvek do mosaiky vývojových prostředí pro Python.

Pavel Řezníček