[python] Buducnost Pythonu: lambda, map, filter

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Pátek Březen 31 13:25:03 CEST 2017

superman napsal(a):

> To je jako boj za čistou rasu. Navrhuji zastřelit GvR, než bude ještě
> více despotický ve svým rozhodnutích. Protože já jeho argumenty začínám
> považovat ... za trochu subjektivní.

Miloslave, přečti si po sobě, co píšeš. Budeš tady za paka.

> Podmíněné přiřazení není v Pythonu, protože to příliš připomíná C.

Ty, jakožto znalec C a C++ bys mohl vědět, že tam není podmíněné
přiřazení, ale podmíněný výraz. Python 2.5 podmíněný výraz má.

> Funkctionální věci příliš připomínají Lisp, nebo Scheme.
>
> Já bych navrhnul, aby GvR dostal doživotní soudní zákaz s ostrahou učit
> se další programovací jazyky, jinak z Pythona zmizí úplně vše.

Kdo to řekl... "Dokonalé to není tehdy, když už tam nejde
nic přidat. Dokonalé je to tehdy, když už nejde nic odebrat."

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Já vím. Chtěl bys říci něco o tom, že bychom taky
mohli skončit u strojáku. Mě zase napadlo, že někdy
by se dokonalosti dalo dosáhnout tím, že se některým
odebere počítač ;-)

pepr