[python] dotaz

Hermanek sysel.vilem na seznam.cz
Pátek Březen 31 13:25:05 CEST 2017

Vzhledem k tomu, ze jsem uplny zacatecnik v programovani v Pythonu,
obracim se na Vas jeste jednou s nasledujicim dotazem.

V souvislosti s moduly by mne zajimalo zda je k dispozici modul, ktery
by dokazal nacist WWW stranku tak, aby se zobrazily jen textove udaje z
teto stranky bez HTML tagu. Tyto textove udaje by se mely po nasledne
aktualizaci  zapsat zpet do WWW stranky.

Toto reseni  bychom potrebovali pouzit pri  udrzbe velmi rozsahleho
cizojazycneho webu nasi firmy. Ceske texty WWW stranek by  prepisoval
uzivatel prelozenymi texty v cizich jazycich a to  tak, aby nemohl
nenarusit HTML kodu techto stranek.

Stacilo by nam potvrdit zda je toto reseni mozne v Pythonu event.,
ktery modul  popr. moduly by se daly k reseni vyse uvedene problematiky
pouzit tak, abychom zbytecne nemuseli programovat neco co je jiz
vyresene. Verim, ze mi v ramci Vasich moznosti poradite.