[python] Vyhledavani ve slovniku a diakritika

Harry PavelKratky na gmail.com
Pátek Březen 31 13:26:15 CEST 2017

to rajcze:
No, tak ja mel u IFY stesti - skupina B, tak myslim, ze to dam
napoprve. Ten skript spoustim jen u me na pc. na eve ani na merlinovi
radsi ne, po zkusenostech s projekty do ios. Mas pravdu, s temi
cetnostmi, ze rovnou ukladat jen nejvetsi cetnosti, ale to stejne bude
muset probehnout az po prvnim ulozeni vsech cetnosti a pak se bude
porovnavat, az ten slovnik bude mit jen tvar slovnik =
{'slovo_bezdia' : 'slovo_sdia_snejvetsi_cetnosti'}. A asi to bude
chtit take do tohot slovniku pridat dodavany soubor slovnik, takze to
bude docela ram zrout. No jsem sam zvedavej, zatim me docela brzdi
nezkusenost s jazykem, coz je vzhledem k tomuhle projektu docela
zdrzovaci. A nemuzu si hlavne zvyknout na dentove odsazovani.

Jo a hlasi mi to problem s odsazovanim u while v teto sekvenci,
netusite co tam je spatne?:

def nacti_slovnik():
    fcetnosti = open("cetnosti", 'r')
      while radek !="":