[python] okynka

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Pátek Březen 31 13:26:34 CEST 2017

Duvod je vcelku prosty, za normalnich okolnosti grafiku vubec
nepouzivam, tohle je vyjimka a nauceni se "masivnich" systemu na
aplikaci zakaznika mi kvuli kratkemu terminu zavani sebevrazdou. Co se
tyka jednoty vzhledu, jedna se o aplikaci ktera pobezi na samostatnem
pocitaci ktery bude bez dalsiho ucelu.