[python] Jak se spravne slucuji slovniky?

David Mudrak david.mudrak na gmail.com
Pátek Březen 31 13:26:45 CEST 2017

Dear Diary, I got a letter where Ondrej Beran told me...
>    d = dict(d1.items()+d2.items())
>
> ale to mi pripada jako drbani se levou rukou za pravym uchem. Jak se
> to ma spravne delat?

Ja jsem se zkusil levou rukou za pravym uchem podrbat a musim rict, ze
mi to prijde prakticke. A to hned z nekolika duvod:
1) nemusim poustet pravou ruku z klavesnice, prip. mysi
2) trochu si protahnu svaly na levem rameni
3) nehty mohou skrabat pokozku smerem od boltce, coz se mi pravou rukou
dela tezko

Za sebe tedy musim konstatovat, ze drbat se levou rukou za pravym uchem
mi prijde spravne :-)