[python] Jak udělat odpočítávání?

Mazlík zamazal.jiri na gmail.com
Pátek Březen 31 13:27:04 CEST 2017

Ahoj :-)

Potřebuju udělat script, kde by hned na začátku byl raw_input a
odpočítávání. Např:

rozcestik = raw_input()
-----------------------
Napište číslo podle nabídky a stiskněte ENTER
(1) Start
(2) Konfigurace
(3) Napoveda
(4) Konec

A teď chci, aby uživatel měl na tuto volbu např: 10 vteřin a pokud nic
neudělá, tak se do proměnné "rozcestik" vloží hodnota třeba "1" (Jako
kdyby místo něj napsal třeba jedničku a enter :-))

Pak mě napadla druhá varianta, že pokud by se script / program spustil
s určitým argumentem, tak by ta nabídka volby vůbec nebyla a proměnné
by se hodnota přiřadila sama. Jenže já pak potřebuju udělat .exe
(py2exe) a nejsem si jistý, jestli by toto argumenty fungovali na
100pro a hlavně je to otrava psát parametry pro spuštění :)

Mockrát dík :-)