[python] Nakonec všechno jinak

Michal Bozon bozonm na vscht.cz
Pátek Březen 31 13:27:07 CEST 2017

On Fri, 14 Sep 2007 05:51:01 -0700, Mazlík wrote:

> Ahoj :)
> Mockráte díky za ochotu (to se jen tak nevidí) :-)
>
> Mám program, který je určen hlavně pro widle a jeho úkolem je stahovat
> soubory z FTP serveru. Ten program dám do plánovače úloh (taková
> napodobenina cronu :)) ) a každý den se automaticky stáhnou určité
> soubory do složky. Ale zároveň jsem chtěl, aby když se spustí program
> normálně, tak aby tam nabídka (defaultni volba, stáhnutí starších
> souborů apod). Proto jsem chtěl to odpočítávání, aby když ten ten
> program spustí plánovač, aby se po 10 vteřinách spustila defaultní
> [...]

Zdravím,
nevím, jestli ti to pomůže, ale plánovač si můžeš udělat přímo v
pythonu, podívej se na modul sched.

Takže dejme tomu když chci za 10 vteřin spustit f(a), udělám toto:

import sched
import time

def f(x):

a = ...

scheduler = sched.scheduler(time.time, time.sleep)
scheduler.enter(10, 0, f, a)
# nula je priorita, bere se v uvahu je-li ve stejny cas vic uloh
scheduler.run()

 -m.