[python] Python na mobilu

Lukoko lukoko na gmail.com
Pátek Březen 31 13:27:17 CEST 2017

On 11 Lis, 21:32, "Jakub Vojáček" <Jak... na seznam.cz> wrote:
> [...]

No, n73 je dobrá volba, ale bacha, má malou ramku, takže když se
přepneš třeba z browseru do jiný aplikace, tak symbian ten browser
zabije, protože nemá dost paměti, ale jinak v poměru cena výkon je to
asi to nejlepší.
Co se týký pythonu, tak můžeš psát prostě na na klávesnici, ale je to
vopruz :-/, nebo a to je zajímavější můžeš si v pythonu zapnout
seriovou konsoli a potom se můžeš na telefon připojit přes bluetooth
pomocí terminálu a tak se dostaneš do interaktivní konsole přímo v
telefonu.
Když si trochu zagooglíš, tak najdeš nějaký info o tom, jak psát
aplikace pro symbian. Protože Symbianí pythonu má bindingy na poměrně
dost symbianích funkcí, tak si můžeš napsat vlastně cokoliv tě napadne
a ovládá se to stejně jako každá jiná aplikace pro S60.

Akorát teda nevim, co pořád myslíš tim dotykovim displayem.