[python] Práce s delším textem v konzoli

martin.stiborsky na gmail.com martin.stiborsky na gmail.com
Pátek Březen 31 13:25:19 CEST 2017

No, fajn .. ale jak využiju less na úrovni kódu, tedy, skript.py |
less nestačí, skript totiž vypíše text a čeká na další vstup
od uživatele, tedy by to chtělo něco jako print text.less()