[python] SQLAlchemy a session

martin.stiborsky na gmail.com martin.stiborsky na gmail.com
Pátek Březen 31 13:27:31 CEST 2017

Dobrý den přeji.
Utekl jsem od Elixiru k SQLAlchemy a řeším několik problémů. Jedním z
nich jsou session, chápu to dobře, že vždycky, když chci provést něco
s databází, musím vytvořit pro tuto operaci novou session ? Je to
logické, to jo, ale nějak mi nedochází, jak to zařídit, abych pokaždé
před operací s DB nemusel vytvářet self.session = self.Session() , to
se mi nějak nezdá ... Session třídu si dědím od sessionmakeru v jiné
třídě...

btw, neřešil náhodou někdo v elixiru cachování ORM instancí ? Je to
hrozný opruz, vstávají mi z toho vlasy na hlavě, kvůli tomu jsem
přešel na čisté SQLAlchemy, sice elixir je nadstavba sqlalchemy, ale
takhle se mi tento problém bude řešit líp.