[python] Mandriva Linux 2008 a moduly Pythonu

pstarek na gmail.com pstarek na gmail.com
Pátek Březen 31 13:27:58 CEST 2017

On 24 Ún, 19:00, ""Ing. Vladislav Ludík"" <vl... na ludik.cz> wrote:
> Stáhnu si spakovaný /modul.tar.gz/
> Rozpakuju si jej pomocí: /tar xzvf modul.tar.gz
> /Co nyní?
> V rozbaleném adresáři /modul/ je sice setup.py, ale jeho spuštění mi
> modul do /site-packages/ nepřidá.
> Jeho uložení v adresáři /site-packages /je nefunkční.
>
> Je možné vyrobit rpm, které nainstaluje /modul/ přímo na správné místo
> Pythonu?
> Nebo jiná rada?
>
> Dík za pomoc.
>
>  vlada.vcf
> 1KStáhnout

no já nevím, ale v tom rozbaleném adresáři s modulem by mělo stačit
spustit jako běžný uživatel příkaz:

python setup.py bdist_rpm

pokud se vše úspěšně povede, tak by ve vzniknuvším adresáři dist měl
být připraven rpm balíček, který se pod účtem roota nainstaluje (popř.
pomocí urpmi). Nebo je možné (jako root) spustit jen:

python setup.py install