[python] Vydání knihy o pythonu

Lukoko lukoko na gmail.com
Pátek Březen 31 13:28:15 CEST 2017

To si nemyslím. Bral bych to podle verze debianu, protože ten se v
provozním prostředí běžně používá. Takže v době, kdy to vyjde bych to
viděl na python 2.5. Každopádně bych se nebránil do každé kapitoly,
kde by byly rozdíly mezi 2.5 a 3 uvést o jaké změny se jedná a jaká
vylepšení bude Py3k poskytovat a jak by se tam daná problematika dala
řešit. Je mi jasné, že s novými možnostmi, jaké bude Python 3
poskytovat, bude možně některé věci řešit jinými způsoby, ale přeci
jenom bych moc nepředbíhal, protože Py3k ještě jen tak nebude stable.

Zároveň bych chtěl zahájit nějakou diskuzi na téma v jakém prostředí
knihu připravovat. Asi se shodneme na tom, že to bude vyžadovat
nějakou wiki, kde budou autoři mít možnost editovat napsaný text a
rovnou nad ním diskutovat.
Zároveň asi nemá smysl pro to psát něco vlastního, takže otázka je
jaký wiki systém a kde jej hostovat. Mám nějaké zkušenosti s DokuWiki
a docela by se mi na to líbíl.

A co sazba. Já s Texem a podobnými systémy zas takové zkušenosti
nemám. Kdo by byl ochotný hotový text vysázet?

Lukoko aka Lukáš Kokoška