[python] získání dat formuláře z HTML source ; odeslání dat (POST)

petrofF petr0ff na seznam.cz
Pátek Březen 31 13:31:03 CEST 2017

On 15 čvn, 09:25, Ctibor.Plasek <Ctibor.Pla... na seznam.cz> wrote:
> Ahoj.
> Chtěl jsem si nainstalovat BeautifelSoup příkazem
> "python setup.py install" resp. "setup.py install"
> a ať dělám cokoliv, vždycky mi to skončí na
> "error: no commands supplied"
> Můžete mi poradit, co dělám špatně?
>
> Děkuji Ctibor

BeautifelSoup (=BeautifelSoup.py) je jediný modul(=soubor)
Netřeba(nelze) instalovat
Stačí rozbalit -> extrahovaný soubor BeautifulSoup-3.0.0.py
přejmenovat na BeautifelSoup.py a uložit do site-packages