[python] setřídění položek ve FAT adresáři

petrofF petr0ff na seznam.cz
Pátek Březen 31 13:31:58 CEST 2017

On 20 bře, 14:29, Limoto <limot... na gmail.com> wrote:

> Zkus googlit fatsort. Není to sice knihovna pro python, ale myslím, že je to
> to, co hledáš.

Dík za odezvu.
Na vysvětlení: kapesní MP4 player skutečně u SD karet (2G) neumí TAGy,
playlisty a ze složky načte skladby v pořadí daném pořadím ukládaní.
Bohužel WinAmp - ze záhadných důvodů - jakkoli uspořádaný playlist
odešle do přehrávače tak, že názvy abecedně uspořádá ale předtím z
názvů vyjme číslo skladby.
Já jsem si až teď uvědomil, že existuje Hi-level a přitom bezpečný
způsob: CMD/BAT a v něm použít move (prostě starý adresář zničit,
vytvořit dočasný a pak vrátit už ve správném pořadí)