[python] dotaz na webovou aplikaci v pythonu

Tomáš Kácel kiclus6 na gmail.com
Pátek Březen 31 13:32:21 CEST 2017

zdravím, jsem studentem 3 ročníku fakulty informatiky a dostal jsem
bakalářskou práci téma které by mělo být naprogramované v pythonu,
jedná se o todle(velmi zjednodusene): webová aplikace kde zadám bud
jméno autora nebo název knihy, kdyz tak ucinim tak mi to ma na
nekolika serverech(knihi.cz atd.) najit danou knihu(autora) a ma mi to
vypsat(nebo zobrazit) recenze z danych serveru a hodnoceni z danych
serveru(udelat prumer a zobrazit vysledne hodnoceni).Jsem tet ve fázi
zjištování informací o pythonu(nemam predesle zkusenosti s pythonem,
prosel jsem jeden semestr javy, jeden ccka, jeden openGL a jeden
haskelu-vsechno bez gui krom opengl).Proto bych se chtel zeptat na
nejake knihy nebo materialy ktere by jste mi na dane tema
doporučily.koupil jsem si knihu python vyukovy kurz 3 od marka
summerfielda ale zatim jsem v ni neobjevil nic ohledne webovych
aplikaci nebo tvorby webu v pythonu je zde spis klasicke programovni v
IDLE a vysledek v prikazovem radku. jak vubec web v pythonu udelat
jestli je to vubec mozne nebo se musi udelat web v php a pouze nejake
skripty v pythonu ktere budou zjistovat data z ostatnich serveru...
diky za odpoved T.K.