[python] Python, +GTK, PyGTK - inštalácia....príprava vývojového prostredia

ondrejruz na gmail.com ondrejruz na gmail.com
Pátek Březen 31 13:32:56 CEST 2017

Dňa nedeľa, 23. decembra 2012 22:16:37 UTC+1 Honza Javorek napísal(-a):
> Nepomůžu ti, ale až to všechno zjistíš, pozvu tě abys nám o tom udělal
>
> přednášku na Brněnském PyVu 8-)
>

> Pěkné svátky!
>
> Honza

No dobre.....:-))))
Tak teda, náš vinš:

A ja Vám vinčujem na totu svatú viliju, žeby sce totu mohli prežic, druhú dožic, pri ščescu, pri zdraviu, pri Božim požehnaňu. To ja Vám vinčujem calemu domu.
Prajem všetkým požehnané Vianočné sviatky.