[python] Python, +GTK, PyGTK - inštalácia....príprava vývojového prostredia

ondrejruz na gmail.com ondrejruz na gmail.com
Pátek Březen 31 13:32:56 CEST 2017

Dňa štvrtok, 27. decembra 2012 19:48:08 UTC+1 Petr Nesladek napísal(-a):
> wxpython (2.8 ... a 2.9 ... ) mi funguje/fungoval naprosto bezproblémově pro wokna a Suse Linux 10.2, 10.3, 11.2  vše s KDE
> Neměl jsem ani problém a nutnost obcházet některé widgety.
>
> Nevylučuji problémy na jiných distribucích, ale mne to chodilo naprosto transparentně z flashky na obou systémech, a na win dokonce jako exe / directory "kompilát" cxFreeze - na několika verzích v průběhu vývoje.
>
> Petr

Zdravím.
Pred inštaláciou WxPython 2.8-win32-unicode je potrebné mať na PC nainštalovaný Python 2.7.3 ?
                               Ondrej