[python] Článek o brythonu

Bystroushaak bystrousak na kitakitsune.org
Pátek Březen 31 13:33:10 CEST 2017

A to by mi mělo vadit proč? Vždyť to interpretuje interpreter, ne lidi.

Cílem není vygenerovat z pythonních zdrojáků kopu javascriptu, kterou
poté používáš v dalších projektech. Není to kompilátor v běžném smyslu,
spíš cosi jako frontend před javascriptovým interpreterem.