[python] Článek o brythonu

Bystroushaak bystrousak na kitakitsune.org
Pátek Březen 31 13:33:10 CEST 2017

Dne 5.3.2013 15:59, Hynek Fabian napsal(a):
> Protože o cem se tam pise je nejaky jazyk s odsazovanim a dvojteckami.
> S pythonem to ma asi tolik spolecneho jako Java s C++, taky ma oboji
> chlupate zavorky a stejne jmena zakladnich typu.
> Ale zadny kod ktery neni natolik primitivni aby se dal prepsat z fleku
> tim neproleze. Dekoratory? Deskriptory? Metatridy?

Ano, není to dokonalé (což jsem doufám jasně zdůraznil i v článku), ale
stále se zlepšuje a práce neustále probíhají. Nedávno tam třeba vůbec
nebyly třídy.

> IMO funkcni pristup je implementovat pythonovy vm jako to dela
> ironpython nebo jython, nejaky "preklad syntaxe" popisovany v tom clanku
> je slepa ulicka.

Leda teoreticky. Prakticky je to tak pomalé, že je to nepoužitelné k
čemukoliv jinému, než jako technologický demonstrátor. Brython běží
rychlostí jen o málo nižší, než samotný JS.