[python] Článek o brythonu

Bystroushaak bystrousak na kitakitsune.org
Pátek Březen 31 13:33:11 CEST 2017

V ironpythonu sice možná máš lepší podporu, ale na druhou stranu ti
pojede jen tam, kde je .net, resp. silverlight. Což je tedy nic moc a
rozhodně bych na tom nepostavil aplikaci pro náhodné uživatele (firemní
intranet je něco jiného).

Brythonu stačí podpora JavaScriptu a HTML5, což je o dost větší množina
zařízení, včetně třeba tabletů a mobilů.