[python] Projekt pro sikovne Python programatory

David Dzesatnik dzesatnik na yahoo.com
Pátek Březen 31 13:33:22 CEST 2017

Dobre odpoledne,

chtel by Vas touto formou pozadat o pomoc pri nalezeni sikovnych vyvojaru pro projekt u naseho zakaznika vyvijeny v Pythonu.

Tip na toto forum jsem dostal od jednoho z clenu jako nejefektivnejsi cestu k osloveni lokalni komunity.

Projekty pobezi zaroven 2, kratsi na 6 mesicu, delsi na cca 1 rok, oba v Praze.

Cilem projektu je programovani a udrzba komponent webove aplikace (frontend i backened) primarne v jazyce Python, napojeni na DB PostgreSQL.

Navic C/C++ na cteni existujiciho kodu, pripadne tvorbu modulu pro optimalizaci Pythonu. A samozrejme prubezne psani dokumentace :-)

Bohuzel castecna utilizace nebude mozna, skutecne potrebujeme nasazeni na plnych 8 hodin denne. Zacatek projektu v dohledne dobe (prakticky okamzite).

U modelu spoluprace dokazeme byt velmi flexibilni (HPP, dohoda, zivnostak, vlastni s.r.o.), dulezita je ale full-time dostupnost.

V pripade zajmu mne zastihnete na +420 601 323 442, d.dzesatnik na brunel.net nebo pres LinkedIn cz.linkedin.com/in/dzesatnik/

Nebo poslete moje kontakty dal, v pripade, ze znate nekoho, kdo hleda novy projekt.

Dekuji a budu se tesit na pripadnou spolupraci.

David Dzesatnik

Brunel

www.brunel.net