[python] Hledám parťáka který by si chtěl zkusit Flask

Martin Matoušek martin.matousek na gmail.com
Pátek Březen 31 13:33:34 CEST 2017

Ahoj,
současně používám C#, ale jsem začátečník Pythonu. Nejlépe se mi učí přímo za běhu, při tvorbě nějaké aplikace, nejlépe v kombinaci s někým kdo již nějaké zkušenosti má.

V práci máme nyní požadavek na vytvoření HelpDesk systému, podle konkrétní SLA. V projektu se budeme snažit vystříhat složitostem, jak v procesech, tak i v technologiích. Prakticky to znamená minimum ajaxu, žádný angular.js, apod. Procesně půjde spíš o evidenci požadavků se zobrazením zbývajícího času do vyřešení a hlášením na email. Požadavky budou zapisovány přímo do helpdesku, nikoliv emailem. Takový projekt mi přijde ideální na vyzkoušení nové technologie a na takovou věc tedy někoho hledám.

Projekt vytvoření helpdesku je možné předat i jako práci na zakázku s daným rozpočtem, nicméně spolupráci bych uvítal více.

Pokud byste měli v březnu čas a chuť ozvěte se mi na email martin.matousek na gmail.com

Díky
Martin