[python] dynamicke metody

Marek Sirový msirovy na gmail.com
Pátek Březen 31 13:33:39 CEST 2017

Dobry den,

jake pohnutky mate prosim na mysli? Pokud jde o konstruktivni kritiku, budte prosim konkretni a treba k tomu casem dojdu ;-). V opacnem pripade si podobne svrchovane prupovidky prosim nechte.

Jeste jednou vsem dekuji za pomoc a dalsi tipy i kdyz ten priklad je skutecne divny postrcilo me to trosicku jinym smerem a jsem vam za to skutecne velmi vdecny.

Preji hezky den...

Marek Sirovy