[python] Poděkování

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Pátek Březen 31 13:33:41 CEST 2017

On 2014-06-07, 07:57 GMT, Marek Dlabacek wrote:
> rád bych poděkoval všem lidem z konference a zvláště těm,
> kteří aktivně pomohli a poradili a měli se mnou svatou
> trpělivost. Po mnoha útrapách jsem svůj "projekt" dotáhl do
> prozatímního konce a to celkem úspěšně.  Nakonec vzniklo toto
> http://edelstadt.pythonanywhere.com/ (momentálně mi nezáleží
> na tom jak to vypadá, ale jestli jsou výsledky správně)
> a například genealogové si to pochvalují. Kdyby někdo někdy
> dělal něco, kde by pracoval s chronologii, liturgickým rokem
> apod., rád se podělím.

V jednom ze svých minulých životů jsem plánoval být historikem
a chronologie mě vždycky připadla fascinující (možná proto jsem
skončil jako programátor). Úžasná věc! Z pohledu programátora mi
připadne jako zajímavá možnost rozšíření možnost udělat k tomu
nějaké API (XMLRPC? REST?), takže by potom bylo možné tuto
službu používat ve vlastní stránce, popř. uživatelském programu.

Jenom nápad.

Matěj