[python] Python 3 a další druhy (TkinterPython, ...)

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Pátek Březen 31 13:33:51 CEST 2017

On 2014-12-31, 22:00 GMT, Daniel Hubáček wrote:
> stále tomu moc nerozumím, takže se mám naučit Python, jako
> základ, a pak se poohlídnout která knihovna je nejvhodnější?

Přesně tak. Stejně bych radil nejprve napsat aplikaci, kterou
chcete napsat jako jednoduchý skript běžící z příkazové řádky
(hlavní žádné aplikace není být GUI, GUI je jenom přívětivá tvář
pro nějakou činnost, kterou ta aplikace dělá), a ve chvíli kdy
pochopíte skutečně co se děje a budete mít svoje algoritmy,
data, objekty, atp. uspořádané, můžete program předělat aby byl
GUI.

Rozložíte si učení se dvou poměrně rozdílných (a komplikovaných)
oblastí do dvou kroků, místo abyste se utopil v tom všem
zmixovaném do jedné hroudy.

Hezký nový rok!

Matěj