[python] Frontend, GUI distribuce pro uživatele

Marcus Scalpere marcus.scalpere na gmail.com
Pátek Březen 31 13:33:52 CEST 2017

Zdravím,
rozjel jsem si https://github.com/Edelstadt/Chrono a povedlo se mě (a jiným) funkce pro výpočty celkem úspěšně splácat (tj. výsledky jsou správně...snad), má otázka tudíž zní - co dál? Aby to bylo použitelné pro běžné smrtelníky? Webová aplikace je celkem univerzální, ovšem jen s připojením, *.exe je jen pro win (i když pro "cílovou skupinu" nejspíš naprosto dostačující), statická stránka s js by asi bylo řešení, ale to je mimo mé schopnosti. Ocením každý návrh.
(pro ty, kteří tento dotat četli jinde, omlouvám se za otravování)