[python] Seznamy

Marcus Scalpere marcus.scalpere na gmail.com
Pátek Březen 31 13:33:54 CEST 2017

Dne pátek 6. února 2015 20:10:15 UTC+1 Marcus Scalpere napsal(a):
> Pěkný večer vinšuji,
> mám několik seznamů a potřebuji zjistit, které jsou a nejsou prázdné (to bych ještě dal) a pokud některé prázdne nejsou, tak je projít a pokud jsou některé hodnoty ve VŠECH, tak je uložit.
> Něco jako:
> list_a = []
> list_b = [x, y, z]
> list_c = [x, y]
> .
> .
> .
> list_vysledny = [x, y]
>
> Snad jsem se vyjádřil jasně a srozumitelně. Děkuji mnohokráte

Mnohokráte děkuji pánové, jsem netušil, že se z toho stane takhle rozsáhlá diskuze (použil jsem hned první řešení, tudíž se velice omlouvám ostatním, "nevyužitým"), nechci vypadat nějak nevděčně, snažím se pochopit vše, ale použít mohu jen jednu. Bohužel, nepředpokládám, že by moje tvorba byla jakkoli více studovaná a používá, tak si ani nemusím zas až tak dělat starosti s "elegantností" kodu. Vlastně bych už mohl napsat něco s názvem "Postřehy začátečníka v pythonu s psaním nezačátečnický app"...