[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Marcus Scalpere marcus.scalpere na gmail.com
Pátek Březen 31 13:33:54 CEST 2017

Zdravím,
řeším dilema ohledně web-frameworku. Bohužel nemám zkušenosti s webdesignem, první pokus dopadl takto http://edelstadt.pythonanywhere.com/ (vůbec netuším, jestli je v pořádku mít kupu formulářů na jedné stránce), ale dostal jsem pár dalších nápadů (a nejspíš mě napadnou další), takže bych to potřeboval buď rozšířit nebo vytvořit něco úplně nového. Co zvolit? Osobně jsem zúžil výbět na Flask, Bootle a Pyramid. Uvedená verze je ve Flasku, ale občas jsem měl problém poprat se právě s formuláři. Navíc bych chtěl generovat takový event calendar, který bude (asi?) sosat data ze dvou různých zdrojů (události, které se opakují každý rok ve stejný den a události, které jsou v různé dny, taky by se hodil nějaký návrh), takže netuším, jestli to ještě spadá do micro-blogu nebo už je to o level víc.

A spíš průzkumná otázka - je vůbec šance nějak....nechci říci přímo vydělat, možná monetizovat takový nápad?