[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Marcus Scalpere marcus.scalpere na gmail.com
Pátek Březen 31 13:33:55 CEST 2017

Dne čtvrtek 26. února 2015 10:49:50 UTC+1 Pavel S napsal(a):
> Myslel jsem, ze se tu strhne diskuze, ale bohuzel, zda se, ze toto forum zije mene nez django-cs. Takze se ptej asi tam...

To je v pohodě, v mezičase jsem si udělal vlastní průzkum (i když jsem nerozhodnut stále víc). A nechci vypadat nějak nevděčně, tak to vůbec není, ale...ta předchozí rada ohledně opuštění od jakéhokoli frameworku mi jako naprastotému amatérovi přijde něco jako "Přežij Omaha Beach a pak teprve z tebe bude voják". Opět zdůrazňuji, nejde o nějaké opovržení radou! Menší update: po konzultaci s archivem mi bylo doporučeno dostudovat a toto použít jako bc. práci a dál. Údajně hlad po interdisciplinárních "odbornících". Tudíž děkuji všem!