[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Pátek Březen 31 13:33:55 CEST 2017

On 2015-03-10, 23:25 GMT, Lukáš Sliacky wrote:
> Je vhodný aj pre začiatočníkov (ja sám ním som)

Osobně nemám absolutně nic proti Flasku ani miniframeworkům
(Armin je podle mého jeden z nejzajímavějších lidí v Pythonním
světě), ale mám své pochybnosti o této větě. Pro absolutního
začátečníka, který musí najednou absorbovat MVC framework, celou
myšlenku webových aplikací, ORM, HTTP processing a ještě deset
dalších věcí, mi připadne že trochu pomocných koleček na držení
rovnováhy neuškodí.

Obávám se, že u většiny začátečníků může dojít celkem jednoduše
k omylu, že jednoduchý web framework je jednoduchý na naučení,
což podle mého absolutně není pravda. Naopak, třeba Django
(jenom jako příklad, nehoruji úplně konkrétně jenom pro ně,
i když v Pythoním světě mi připadne jako docela dobrý standard
ne-minimalistického web frameworku) s jeho předem nastaveným
vším, a automatizovanými nástroji na generaci všeho,
a s výbornou dokumentací, může být na učení jednodušší.

Anyway, tímto končím s tímto threadem.

Matěj