[python] Roboti, REST, Flask?

Pavel Schön pavel na schon.cz
Pátek Březen 31 13:34:03 CEST 2017

Moje knihovna nikdy nebyla nasazena v produkci, je to ciste experimentalni zalezitost, hricka pro studijni ucely. Autor puvodniho dotazu hleda neco pro studijni a vyukove ucely, pokud se nepletu.

Server si v zadnem pripade nepamatuje stav zamku pri restartu, klientska cast neresi vypadky spojeni, neimplementuje reconnect apod. Pokud nastane chyba v TCP, na strane klienta se vyhodi vyjimka socket.error a je jen na nem, jak se zachova.

Knihovna take neresi deadlock, ale to ani normalni threading neresi deadlocky. Jejich predchazeni je uz mimo ramec teto diskuze.

BTW, nad jednoduchym lockem lze stavet vyssi primitiva, semafory apod.