[python] PyFormat 0.1.0 released

Pavel Schön pavel na schon.cz
Pátek Březen 31 13:34:20 CEST 2017

> Je super vidět boost::python v praxi.
To jsem rád.

> Jen instalace by možná byla lepší pomocí setup.py a trochu obecnější, než Debian balíček. Byly s tím setup.py nějaké problémy, nebo je to v todo listu, nebo se to zatím nezkoušelo? :)

setup.py se zkoušelo také, ale je problém s detekcí libboost_python. (každá distribuce to má jinde a jinak pojmenované (debian: libboost_python-py27.so resp. libboost_python-py34.so )

make install by měl také fungovat.

Co se týče balíčků, tak CMake umí generovat i rpm, ale nemám to jak otestovat, tak jsem to tam radši nedal. Klidně pošli pull request pro rpm i setup.py :)

> swap operátor v Pythonu? Interjazyková prasárna :)

haha, ale tady je to myšlěno zcela vážně :) Dovedu si představit využití třeba s coroutinami...