[python] PyFormat 0.1.0 released

Pavel Schön pavel na schon.cz
Pátek Březen 31 13:34:21 CEST 2017

> muzu se zeptat v cem to je, nebo bude, lepsi nez str.format nebo string.Template?

Jasně že můžeš, šlo o to vytvořit kompatibilní layer pro jiný projekt, který používá boost::format.

Přítomnost funkcí jako parse(), swap(), clone(), clear() časem snad i modify_item() otevírá možnosti pro různé algoritmy, které si mohou Format objekt předávat a různě s ním manipulovat, než dojde k finálnímu vyhodnocení na string. Nehledě na to, že případná chyba ve formátovacim stringu je odhalena okamžitě-v konstruktoru nebo v parse().

> Jedine co vidim je moznost osetrit chyby a partial evaluace.To mi
> prijde jednodussi dodelat nad str.format a/nebo string.Template

Když je to tak jednoduché, proč už to někdo neudělal?

> Samozrejme pokud je cil vyzkouset si cpp + boost tak nic proti, ale jinak mi to prijde docela krok zpet...

Souhlasím, je to hračka, nehodí se to na vše, ale spíš pro speciální použití.