[python] alternativa textwrap.fill(), která by zarovnávala po česku?

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Čtvrtek Květen 11 10:50:59 CEST 2017

On 2017-05-11, 07:31 GMT, Petr Přikryl wrote:
> Modul textwrap je psaný v Pythonu a nemá to ani 300 řádků (i
> s rozsáhlými docstringy).
> Přepište si to po svém, případně přidejte nějaký parametr typu
> "množina slov, která nemají zůstat na konci".

Upstream first!

https://fedoraproject.org/wiki/Staying_close_to_upstream_projects

Ale jinak mi připadne jednodušší udělat takovej nějakej hack,
který jsem udělal.

> A pokud to bude šikovné, pošlete to jako námět na vylepšení
> oficiálního textwrap.

To nemá cenu, http://bugs.python.org/issue20491 už existuje
a čeština není dost zajímavá, aby lezla do stdlib. To už bych
očekával, že spíše https://pypi.python.org/pypi/pytextseg/
(podpora pro CJK jazyky) by měl větší šanci.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

Of course I'm respectable. I'm old. Politicians, ugly buildings,
and whores all get respectable if they last long enough.
      --John Huston in "Chinatown."