[python] alternativa textwrap.fill(), která by zarovnávala po česku?

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Čtvrtek Květen 11 11:22:48 CEST 2017

On 05/11/2017 10:50 AM, Matěj Cepl wrote:

> Upstream first!
>
> https://fedoraproject.org/wiki/Staying_close_to_upstream_projects
>
> Ale jinak mi připadne jednodušší udělat takovej nějakej hack,
> který jsem udělal.

> To nemá cenu, http://bugs.python.org/issue20491 už existuje
> a čeština není dost zajímavá, aby lezla do stdlib. To už bych
> očekával, že spíše https://pypi.python.org/pypi/pytextseg/
> (podpora pro CJK jazyky) by měl větší šanci.

Hlavně to nemá cenu proto, že v aktuálně vyvíjených verzích Pythonu je
to opravené – do 2.7 už se podobné opravy nebackportují.

Jinak jestli se obáváš, že vlnovku budeš v textu potřebovat, můžeš
použít něco exotičtějšího, jako u'\x1a'
(https://en.wikipedia.org/wiki/Substitute_character#)