[python] GUI ala PC-FAND

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Úterý Listopad 14 11:21:58 CET 2017

On 11/13/2017 09:21 PM, Ondrej Tuma wrote:
> Zdravím v konferenci,
>
> rád bych si napsal jednoduchý a specifický program na psaní faktur,
> jenž nahradí excel. Důvody pro "znovu-vynalézání kola", nechme prosím
> stranou, berte to jako příležitost rozšířit znalosti.
>
> Kdysi jsem programoval v PC-Fandu, což je takový český jazyk
> Pascalovského typu, s hezkým editorem databází, formulářů a tiskových
> výstupů (pamětníci, nechť zamáčknou slzu :-))
>
> No a v "podobném" duchu bych rád postavil i tuto moji mini-aplikaci.
> Původní požadavek byl, aby byla aplikace pokud možno multiplatformní.
> To už beru jako bonus, nikoli požadavek.

> [...]

Kdybych to dělal já (vynalézání kola ponechme stranou), použiju asi Qt
(které učíme [0]), ale jestli je nevhodné GTK, tak Qt asi taky? Nevím v
čem je GTK+ příliš složité.

Kdybych dělal retro aplikaci do konzole, tak Urwid [1] spíš než curses.

Webová appka samozřejmě taky jde, ale jestli "po výběru prostě dojde k
nějaké akci" tak spíš v JS než v Pythonu.

[0] http://naucse.python.cz/course/mi-pyt/intro/pyqt/
[1] http://urwid.org/