[python] GUI ala PC-FAND

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Úterý Listopad 21 08:05:56 CET 2017

Hoj,

já jsem ale odpověď dostal :-) Ale chápu že dotaz byl dost nekonkrétní
a pro některé pythonisty dost nepřehledný. PC-FAND byl na
svou dobou nepřekonatelný. Byl to neuvěřitelně malý a mocný nástroj,
který dokázal vytvořit funkční evidenci čehokoli si člověk jen vymyslel.

I když by bylo hezké vytvořit nástroj / knihovnu / framework, jenž by
ho nahradil, a python by byl určitě vhodný jazyk na jeho
použití, bylo by to opravdu na hodně dlouho. Nemám nejmenší ponětí,
jestli by to někdo používal, ale kdo ví, nikdy neříkej nikdy.

V odpovědi mám ale tendenci se až moc rozepsat, takže jsem napsal
rovnou celý článek:

	https://zeropage.cz/a/optimalni_uzivatelske_rozhrani

Děkuji moc za všechny konstruktivní podněty, moc mi to pomohlo utřídit
si myšlenky.

V Thu, 16 Nov 2017 01:43:34 +0100
Vláďa Macek <macek na sandbox.cz> napsáno: