[python] Překlady programů

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Čtvrtek Listopad 23 01:15:47 CET 2017

Ahoj,

gettext je standard. Zkus se podívat na tyto odkazy - pokud neděláš web,
tak si ty webové věci od toho odmysli :)

- https://docs.djangoproject.com/en/2.0/topics/i18n/
- https://docs.djangoproject.com/en/2.0/topics/i18n/translation/
- http://babel.pocoo.org/en/latest/

Pokud používáš nějaký framework (webový, qt, gtk, ...), najdi si
dokumentaci o internacionalizaci (i18n) k němu :)

Obecně chceš soubor a ne databázi, protože soubor budeš mít normálně v
gitu, kolegové posílat pull requesty na to apod. S formátem gettextu umí
pracovat hromada nástrojů, včetně statické analýzy kódu pro vyhledávání
nepřeložených řetězců, výpočet translation coverage...

PM