[python] GUI ala PC-FAND

ZU1234 zu1234 na seznam.cz
Úterý Listopad 14 13:28:58 CET 2017

Taky jsem cosi dělal ve fandu.

ad Python/TK: pro svůj první program s GUI jsem zvolil TK. Nevím zda
nejlépe ale vycházel jsem z toho že je součástí Pythonu.
Ostatní se musí nainstalovat. Další problémy bych viděl ve vytváření exe
pro windows.

Myslím že mezi excelem a hotovou databázovou aplikací pro konkrétním
použitím je díra na trhu (nebo díra v mých vědomostech :). Ale ten trh
je malý. Také jsem o něčem takovém uvažoval a asi docela podobným způsobem.