[python] Editor pro děti

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Pondělí Duben 9 16:46:56 CEST 2018

Jde mi o interakci s okolním světem. A pythonu podvrhnout rozhraní je
snadné. Stejným kódem pak ovládat malé autíčko nebo mini plotter je můj
cíl. A to nemluvím o micropythonu, který běží na čipu za pár korun ;)

Kdyby byl nějaký vizualizer ala Scratch pro python (vím že je pro
Arduino Wiring, ale to mě připadá zbytečně nízkoúrovňový), tak by to
bylo super.

Nicméně Scratch a podobné projekty budu teprve zkoumat hlouběji.

Ondra

V Mon, 9 Apr 2018 16:12:27 +0200
"starenka ." <starenka0 na gmail.com> napsáno: