[python] &soutez :-)

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Úterý Duben 10 13:40:43 CEST 2018

On 04/10/18 13:09, Vláďa Macek wrote:
> Zdar,
>
> vyhlasuju soutez o nejhezci alternativu pro toto:
>
> reload_redirect['Location'] += '#param=1'.replace('#', '&' if '?' in
> reload_redirect['Location'] else '?')

Jestli jenom tohohletoho, tak asi:

if '?' in reload_redirect['Location']:
     reload_redirect['Location'] += '&param=1'
else:
     reload_redirect['Location'] += '?param=1'

Ale spíš bych se podíval jestli nejde zpřehlednit i kód kolem toho
jednoho řádku.

> Webovi vyvojari jiste zalezitost znaji.

Asi taky nejsem webový vývojář, ale kdykoly dělám weby, podobným
"stringly-typed" věcem se vyhýbám. Parametry mám jako slovník, (viz
třeba urllib.parse.parse_qs, ale framework může udělat za mě),
parsuje/spojí se to jen na jednom a jednom místě, a všechny operace mezi
tím pak jsou čitelné.